Оберіть зручний
спосіб зв'язку
+38 (056) 722-10-00
м. Дніпро, Запорізьке шосе, 51

ВІДПОВІДІ НА ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ

ЗНАЙДІТЬ ВІДПОВІДЬ НА СВОЄ ЗАПИТАННЯ

ОФОРМИТИ ПОПЕРЕДНЄ ЗАМОВЛЕННЯ

Шановні клієнти, Ваше здоров’я та безпека важливі для нас. Дилерська мережа Lexus докладає максимальних зусиль для виконання всіх рекомендацій щодо зменшення темпів поширення вірусу COVID-19. Не зважаючи на вимушене дистанціювання, ми опрацьовуємо Ваші запитання та будемо оновлювати наші відповіді. Бережіть себе та своїх близьких.

Шановні клієнти, наш дилерський центр докладає максимальних зусиль для виконання всіх рекомендацій щодо зменшення темпів поширення вірусу COVID-19. Для вашої зручності ми підготували відповіді на найбільш поширені запитання на цей час.

Чи можу я купити автомобіль, не відвідуючи дилерський центр? Як дізнатися про поточні акції?


Ми вжили додаткові заходи безпеки на період карантину та посилили онлайн-консультації для вибору Вашого майбутнього автомобіля Lexus. Будь ласка, зв’яжіться з нами зручним для Вас засобом, щоб отримати повну консультацію по автомобілю та інформацію про спеціальні пропозиції.

Як я можу поспілкуватися зі службою підтримки клієнтів Лексус? Ви працюєте під час карантину?

Служба підтримки клієнтів Лексус повноцінно працює. Ви можете звернутися зі своїм запитанням за адресою Veronika.Stolbchenko@dnipro-centre.lexus.ua або за номером 0675443245, з Вами обов’язково зв’яжуться співробітники служби підтримки клієнтів.

На даний час я не користуюся автомобілем. Що мені потрібно зробити, щоб не була ушкоджена батарея (АКБ)?
Загальна рекомендація, періодично (не рідше разу на тиждень) запускати двигун, щоб уникнути глибокого розряду АКБ. В бензинових та дизельних версіях запустити двигун не менше, ніж на 30 хвилин. Гібридні автомобілі перевести в режим “Ready” на годину, мінімум. При цьому, слід відключити додаткові електричні споживачі, такі як радіо та кондиціонер. Якщо є така можливість, у разі тривалого простою, слід від’єднати “мінусову” клему АКБ, попередньо його зарядивши. Звертаємо Вашу увагу, що додаткові електричні споживачі (наприклад: системи запобігання викраденню (сигналізації GPS/GSM тощо) призводять до більш інтенсивного розряду АКБ у порівнянні з експлуатацією в штатному режимі. За більш детальними рекомендаціями звертайтеся до відділу сервісу за номером 056 722 10 00

На панелі приладів з’явився сигнальний індикатор несправності. Як це можна усунути?
У разі появи індикатора на панелі приладів, необхідно дотримуватись рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля, де описаний детальний порядок дій при появі кожного з індикаторів. У всіх випадках, коли індикатор червоного кольору, необхідно припинити рух. За додатковою інформацією та технічною допомогою Вам слід звернутися до відділу сервісу за номером 056 722 10 00



 

Які заходи вживаються для моєї безпеки під час карантину в ході відвідування дилерського центру?
Для забезпечення максимальної безпеки клієнтів і співробітників Лексус Дніпро Центр вжиті необхідні заходи безпеки, зокрема: регулярна дезінфекція та провітрювання приміщень; забезпечення місць загального користування засобами дезінфекції; забезпечення співробітників засобами індивідуального захисту; дотримання встановленої дистанції під час спілкування; контроль самопочуття співробітників і дотримання нами необхідних гігієнічних рекомендацій.


Як бути з плановим регламентним обслуговуванням під час карантину? Гарантію буде втрачено, якщо я порушу встановлені терміни?
Рекомендуємо провести технічне обслуговування у встановлений термін. Якщо термін проведення планового технічного обслуговування Вашого автомобіля випадає на дні карантину і Ви не зможете відвідати дилерський центр з поважних причин, обслуговування можна буде провести після закінчення карантину. Факт неможливості проходження планового обслуговування в період карантину буде взятий до уваги. Гарантію на Ваш автомобіль буде збережено, попри порушення термінів, якщо пробіг не буде перевищувати 1 000 км від планового, при якому слід було пройти регламентне обслуговування. У будь-якому випадку, Вам необхідно дотримуватися всіх рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля.


Які поради щодо дезінфекції автомобіля для запобігання поширенню коронавірусу?
Європейський центр профілактики та контролю захворювань рекомендує для дезінфекції поверхонь, які можуть бути пошкоджені гіпохлоритом натрію, застосовувати етанол із концентрацією 70%, після їх очищення нейтральним мийним засобом. Однак, спиртові та інші специфічні розчини можуть пошкодити або знебарвити поверхні в салоні. Перед проведенням дезінфекції рекомендуємо випробувати дію обраного Вами методу дезінфекції на непомітних ділянках бічних поверхонь, що не впадають в око. Шкіряне оздоблення (в т.ч. з комбінованої семіанілінової шкіри) після проведення дезінфекції необхідно додатково обробити засобами для захисту шкіри. Гумові килимки, ворс та тканину краще почистити за допомогою мильного розчину, який не пошкодить їх текстуру.


У мене технічні проблеми з автомобілем, чи доступне сервісне обслуговування під час карантину?
У разі виходу з ладу автомобіля Ви можете звернутися за допомогою безпосередньо до відділу сервісу Лексус Дніпро Центр. У випадку виникнення проблеми в дорозі та неможливості продовжити використовувати автомобіль, Ви можете звернутися в Lexus Assistance, якщо Ваш автомобіль на гарантії.


Я замовив запасну частину, яка повинна була бути доставлена. Чи зможу я отримати своє замовлення? Чи можливі перебої з постачанням запасних частин?
Будь ласка, зв’яжіться з нами за номером 056 722 10 00, щоб отримати повну інформацію. Наразі вживаються всі можливі заходи, щоб не допустити перебоїв з постачанням, проте в поточних умовах ситуація із затримкою постачання потенційно можлива.Рекомендуємо підтримувати контакт з представниками нашого дилерського центру для отримання актуальної інформації.


Чи працює служба Lexus Assistance під час карантину?
Всі стандартні послуги служби Lexus Assistance працюють, щоб забезпечити водіям надійну допомогу в дорозі. У будь-якому випадку, кожна ситуація буде розглядатися в індивідуальному порядку і буде зроблено все, щоб надати Вам максимально можливу в поточних умовах допомогу. Телефон Lexus Assistance 044 495 62 06


Чи виконуються гарантійні ремонти під час карантину?
Сервісні послуги та підтримка гарантії на автомобіль, виконуються в стандартному режимі. Будь ласка, зв’яжіться з нами за номером 
056 722 10 00, щоб отримати повну інформацію.
Як бути, якщо виник гарантійний випадок, а дістатися до дилерского центру не можливо через карантин? Я зможу отримати гарантійний ремонт після закінчення карантину?
Рекомендуємо Вам обов’язково звернутися до нас негайно після виникнення технічної проблеми. Факт неможливості своєчасного відвідування дилерського центру в період карантину буде взятий до уваги при Вашому наступному зверненні. У будь-якому випадку, слід дотримуватись рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля.


Замовлений мною автомобіль має бути поставлений найближчим часом. Я зможу отримати автомобіль в період карантину?
Наразі вживаються всі можливі заходи, щоб не допустити перебоїв з постачанням, проте в поточних умовах ситуація з затримкою постачання потенційно можлива. Рекомендуємо підтримувати контакт з представниками нашого дилерського центру для отримання актуальної інформації.


Як ви можете гарантувати, що мій новий автомобіль безпечний, навіть якщо деякі деталі були імпортовані з заражених районів?
Запчастини, які могли бути імпортовані із потенційно заражених регіонів, проходять карантин. При видачі автомобіля дилерський центр дотримується всіх заходів безпеки, рекомендованих уповноваженими державними органами.


Мені потрібно поміняти зимову гуму. Як я можу це зробити?
Ви можете звернутися за допомогою безпосередньо до Лексус Дніпро Центр. У будь-якому випадку, слід дотримуватись рекомендацій посібника користувача під час експлуатації автомобіля.


Я не можу дозволити собі мої щомісячні платежі по кредиту за автомобіль через карантин. Як ви можете допомогти?
Вам необхідно звернутися до фінансової установи, яка надала Вам фінансову послугу при покупці автомобіля.


Раніше я звертався зі скаргою в дилерський центр, чи буде вирішене моє питання під час карантину?
Фахівці дилерського центру розглянуть та вирішать Вашу скаргу так швидко, наскільки це можливо.


Якщо, у Вас залишились запитання, будь ласка, звертайтеся в офіційний дилерський центр Лексус Дніпро Центр за телефоном 
056 722 10 00

 

 

 
 
 
 

 

 
Тест драйв

Залиште на свої дані і ми незабаром зв'яжемося з Вами. Або телефонуйте нам за телефонами:: +38 (056) 722-10-00


Консультація

Залиште нам свої дані і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.
Або телефонуйте нам за номером: +38 (056) 722-10-00


Щоб отримати персональний
розрахунок лізингового платежу,
вкажіть Ваші контакти для зв'язку


Записатися на сервіс

Залиште нам свої дані і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.
Або телефонуйте нам за номером: +38 (056) 722-10-00


Дякуємо, ваша заявка на тест-драйв прийнята, наші фахівці зв'яжуться з Вами протягом 15 хвилин, якщо звернення в робочі години
Слідкуйте за новими та пропозиціями
Дякуємо, ваша заявка прийнята, наші фахівці зв'яжуться з Вами протягом 15 хвилин, якщо звернення в робочі години
Слідкуйте за новими та пропозиціями
Дякуємо, ваша заявка прийнята
Слідкуйте за новими та пропозиціями
Тест-драйв

Залиште нам свої дані і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.
Або телефонуйте нам за телефонами:
+38 (056) 722-10-00


Дякуємо, ваша заявка на сервіс прийнята, наші фахівці зв'яжуться з Вами протягом 15 хвилин, якщо звернення в робочі години
Слідкуйте за новими та пропозиціями
Спасибо, ваша заявка принята, наши специалисты свяжутся с Вами в течение 15 минут, если обращение в рабочие часы
Слідкуйте за новими та пропозиціями