LEXUS ПРЕДСТАВЛЯЄ НОВЕ ПОКОЛІННЯ LEXUS NX У РЕКЛАМІ ВІД РЕЖИСЕРІВ БРАТІВ РУССО
Деякі речі варто зберегти за будь-яку ціну. Якщо ви персонаж Кінґо у “Вічних” від Marvel Studios, якого грає Кумейл Нанджіані, то це включає і новий Lexus NX. Lexus, ексклюзивний автомобільний партнер “Вічних” від Marvel Studios, сьогодні дебютує у маркетинговій кампанії із відеороликом “Паркувальне місце”.
У двохвилинному рекламному ролику Кінґо мусить вирішити дуже людську проблему, перш ніж приєднатися до епічної битви супергероїв у центрі міста: знайти безпечне місце для паркування свого нового Lexus NX. Вишуканий кросовер втілює потужний дизайн, інтуїтивно зрозумілі інновації та безліч корисних функцій. Саме світ уяви об’єднав виробника розкішних автомобілів та кіностудію.
“Вічні” від Marvel Studios — це нова захоплива команда супергероїв зі всесвіту Marvel, стародавніх інопланетних героїв, які таємно жили на Землі протягом тисяч років. Після подій у частині “Месники: Завершення” несподівана трагедія змушує їх вийти з тіні та об’єднатися проти найдавнішого ворога людства, Девіантів.
Режисеркою фільму стала Хлоя Чжао, яка увійшла в історію премії “Оскар” як перша жінка азійського походження, яка отримала нагороду за найкращу режисерську роботу. Окрім Кумейла Нанджіані, у фільмі знімаються Анджеліна Джолі, Джемма Чан, Річард Мадден, Лорен Рідлофф, Баррі Кіоган, Браян Тайрі Генрі, Сальма Гаєк, Лія МакГ’ю, Дон Лі і Кіт Герінґтон. Прем’єра «Вічних» від Marvel Studios в Україні відбудеться 4 листопада 2021 року.
“У Lexus ми розпочинаємо нову еру, інтуїтивно зрозумілих технологій, продуктивності та дизайну, бачення, гідного досконалих Вічних та їхнього прагнення захистити наше майбутнє, — зазначив Браян Болейн, міжнародний маркетинговий директор Lexus. — Ми неймовірно раді об’єднатися із “Вічними” від Marvel Studios, аби представити нашого супергероя Lexus NX. Нова модель стала першою віхою на нашому шляху до переосмисленого Lexus.”
“Ми у захваті від співпраці із Lexus та можливості показати глядачам одного з наших нових героїв, Кумейла Нанджіані у ролі Кінґо. Творча кампанія Lexus має епічний характер та пропонує те саме поєднання динаміки, видовищності й гумору, яке наші прихильники побачать у фільмі”, — повідомила Мінді Хемілтон, старший віцепрезидент відділу Global Partnership Marketing у Marvel Studios.
“Паркувальне місце” було створено під керівництвом режисерського дуету Ентоні і Джо Руссо. Брати зняли чотири фільми про всесвіт Marvel, зокрема один із найкасовіших фільмів усіх часів «Месники: Завершення». Глядачі, які уважно подивляться “Паркувальне місце”, помітять кілька прихованих моментів зі всесвіту Marvel. Для досягнення рівня візуальних ефектів, який глядачі очікують від Marvel, Lexus залучила до співпраці компанію зі створення візуальних ефектів Framestore, яка здобула премію “Оскар”.
“Паркувальне місце” — це ключове відео маркетингової кампанії, що висвітлюватиметься в безлічі ЗМІ та під час медіаівентів, на спеціальних заходах та в офіційних дилерських мережах Lexus. У фільмі з’являться новий Lexus NX і флагманський седан Lexus LS 500.